У школі працює згуртований педагогічний колектив. Немало вчителів трудяться з моменту відкриття навчального закладу. Ми - колектив однодумців, які, дотримуючись високого рівня ділової етики і ефективної взаємодії, працюємо для того, щоб школа стала тим закладом, де почесно й престижно працювати, де кожен учитель може зробити успішну професійну кар'єру та підвищити педагогічну майстерність. Обраний нами шлях забезпечення особистісно-орієнтованої освіти ґрунтується на принципах доцільності, послідовності, науковості, гуманізації. Ми не зупиняємось на досягнутому і знаходимось у постійному пошуку.
Сторінка психолога
Як адаптуватись до режиму «карантин» - поради психолога
Як зберегти психологічне здоров’я та нерви під час карантину
Гуси - Лебеді (казка для учнів 1-х класів)
Презентація "Темперамент і його види"
Навчання вдома. Поради батькам.
Пропонуємо урок вчителя вищої категорії, старшого вчителя Лісовської Світлани Володимирівни
2 клас «Я і Україна»
Тема. Добро і милосердя.
Мета: формувати у дітей почуття доброти, любові до навколишніх людей; розвивати вміння брати участь у обговореннях, робити певні висновки; виховувати доброзичливе, чуйне ставлення до оточуючого свічу.
Обладнання: малюнки із зображенням Вовка і Червоної Шапочки, групові завдання на картках.
Хід уроку .
1 . Організація класу.
Технологія " Мікрофон .
- Які асоціації у вас виникають. коли ви чуєте слова добро і зло? Діти передають "мікрофон" один одному і говорять словю, пов 'язане з даним поняттям. Вчитель, відповідно, записує на дошці:
Добро Зло
Любов Смуток
Щастя Сльози
Усмішка Горе
Радість
А які кольори ви використали б якби малювали "добро"? Рожевий, голубий, жовтий, червоний.
А зло? Чорний, сірий.
2. Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні на уроці ми будемо з вами говорити про такі етичні поняття
як доброта і милосердя.
Словник:
Доброта - чутливе, дружнє ставлення до людей.
Милосердя добре, співчутливе до кого-небудь, вияв жалості.
- Добро – це щастя всіх людей. Якщо людина робить добро іншій людині то від цього приємно їм обом. Люди кажуть « з добрим добре». З нею хочеться спілкуватися, її всі люблять. А злі люди, навпаки, часто бувають невдоволені, насуплені. З ними нікому не цікаво.
Я хочу, щоб сьогодні з ваших відповідей, роздумів ми склали Квітку Добра. пелюстки якої будуть схожі на ваші долоньки. Це руки допомоги, простягнені до тих, хто цього потребує.
3. Технологія "Метод ПРЕС"
Прочитайте твердження, записане на дошці:
« Потрібно прагнути робити добро для тих, хто вас оточує"
- Висловіть свою думку з приводу цього твердження. Слідкуйте за правильним відтворенням слів, з яких починається кожний етап відповіді.
Я вважаю, що...
Оскільки...
Наприклад...
Отже...
Підсумовуючи думки учнів, вчитель прикріплює пелюстки до Квітки Добра.
4. Читання уривку з казки Шарля Перро «Червона Шапочка»
Червона Шапочка була дуже хорошою дівчинкою, а тому пообіцяла не баритися й відразу ж вирушила в дорогу, склавши у кошик гостинці.
Швиденько пройшла вона через усе село ,а далі через поле .Попереду залишався густий прегустий ліс, за яким жила старенька немічна бабуся. Іде Червона Шапочка лісом, а назустріч їй Вовк.
- Куди йдеш.. Червона Шапочко? - питає.
Лівчиика не знала, що з вовками небезпечно розмовляти, тому спокійно сказала:
-Іду до бабусі, несу їй пиріжок та горщик масла
-А де твоя бабуся живе?- питає Вовк.
-У хатинці на краю села, біля млина,- відповіла дівчинка й пішла далі не поспішаючи, квіти бабусі збираючи.
А голодний та злий Вовк подивився з-за кущів, як дівчинка розважається, та й побіг до села найкоротшою дорогою. Вскочив голодний Вовк у будиночок і проковтнув бабусю.
Вкажіть стрілками кому з героїв казки належать ці риси.
Ввічливість
злість
вовк доброта Червона
милосердя шапочка
грубість
чуйність
- Отже, Вовк був злим, жорстоким. Давайте разом дамо поради Вовкові, які допоможуть йому стати трішки добрішим.
5. Технологія "Два- чотири - всі разом".
- нехай кожен з вас запише свою пораду Вовкові;
- обміняйтесь думкою з товаришем, об 'єднавшись у пари;
- об 'єднайтесь v четвірки і виберіть дві найбільш вдалі, на вашу думку,
поради;
Презентація кожної групи.
- А тепер спільно давайте вирішимо, які з цих порад будуть найбільш доцільнішими і занесемо їх до Квітки Добра.